? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 20, 2014

AH BEAUTY

AH BEAUTY terdiri dari:
1 FACIAL SOAP
1 NIGHT CREAM
1 DAY CREAM

FACIAL SOAP AH BEAUTY membantu membersih wajah dari kotoran dan minyak serta sebum yang terhasil dari aktiviti seharian. kandungan facial soap AH BEAUTY terdiri dari rumpai laut gred AAA, aloevera, minyak kelapa dara, glutathione dan juga soap base. kulit akan rasa lembab dan bersih selepas penggunaan.

NIGHT CREAM AH BEAUTY membantu mencerahkan kulit serta memperbaharui sel kulit mati seawal 2minggu penggunaan tanpa sebarang penglupasan. hampir 90% kandungan NIGHT CREAM AH BEAUTY mengandungi ekstrak rumpai laut yang berkualiti tinggi, glutathione, vitamin ace, gliserin, minyak kelapa dara, aloevera, dan juga gam lebah. warna krim malam akan berubah-ubah mengikut warna rumpai laut. kadang-kadang cerah dan adakala nya gelap sedikit. tetapi khasiat nya tetap sama. penggunaan krim malam AH BEAUTY tidak memedihkan kulit, jerawat dan jeragat cepat kecut. hasilnya, kulit anda yang kusam akan menjadi cerah berseri- seri tanpa penglupasan, kulit menjadi gebu dan kenyal seperti kulit bayi, halus dan segar tanpa sebarang cela atau jerawat, parut-parut akan pudar( ambil sedikit masa bagi parut hitam), ia boleh digunakan juga untuk mengubati kurap, ruam, cacar air dan juga kudis. boleh di sapu pada kanak-kanak.

DAY CREAM AH BEAUTY membantuk mengawal pigmentasi dan merawat jerawat serta menghilangkan parut jerawat. kandungan DAY CREAM AH BEAUTY mengandungi kojic acid (untuk menghilangkan pigmentasi), licorice extract (merawat pigmentasi), octyl P (penghalang uv), ekstrak rumpai laut serta minyak argan.
Hasil pemakaian DAY CREAM AH BEAUTY membantu anda melembabkan dan menyegarkan kulit wajar serta menghilangkan parut jerawat dan jeragat. Hasilnya kulit menjadi licin dan cerah tanpa memakai bedak.... kulit rasa bebas dan ringan.

  BERMINAT NK CUBE?
TEXT OR WHATSAPP 012-7276417

0 comments: