? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 20, 2009

adik aku

wawawa...setelah sekian lama menyepi hari ini aku mula nak meng update kan blog kesayangan aku ni...hehehe...alhamdulillah, syukur aku masih punya kesempatan untuk berblog lagi... kisah yang ingin aku kongsikan hari ini adalah kisah adik aku yang tengah amik SPM

sekarang ni dia tengah menduduki peperiksaan SPM. aku yang cuak dengan adik aku..adik aku ni bukanlah pandai sangat dalam pelajaran, so aku teramatlah risau dengan keadaan adik aku tu..tah lulus tah tidak...

pagi tadi dia ada class tambahan, hari ni dia kata tak ada paper katanya...aku tengok adik aku tu...tabahnya dia menghadapi paper spm ni..cool aje..tapi tak tau pulak hati dia macam mana kan? rupa-rupanyakan adik aku yang paling kecil ni dah semakin menginjak ke alam dewasa. dah besar rupanya adik aku ni.. dah 17tahun kan..

aku dari dulu sampai pagi tadi masih melihat dia sebagai adik kecil yang tak tahu apa-apa. pagi tadi barulah terbuka pintu hati aku ni untuk mengatakan bahawa adik aku dah semakin dewasa... banyak benda yang dia tanggung sendiri semenjak aku berada di universiti ni...segalanya di pendam sendiri. aku sebagai kakak jarang-jarang meluangkan masa bertanyakan masalahnya dalam pelajaran.. kesian adik aku ni...rasa macam tersisih aje..aku tengok dia pun macam semakin membawa diri...jauh dari famili...

kehidupannya diuruskan sendiri..kadang-kadang aku tengok memanglah aku sedih, tapi aku masih belum mampu membantunya. aku hanya mampu menasihatinya supaya menjawab peperiksaan dengan tenang, buat yang terbaik,..

muka baru bangun tidur..aku curi-curi..wakakaka...
buat adikku.... MUHAMMAD HUSAINI... buat yang terbaik dalam spm...akak doakan kau berjaya....insya Allah...akak akan sentiasa ada di belakang adik...menyokong setiap perjuangan adik... 

0 comments: