? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 6, 2009

kisah aku.. :)

satu hari aku meminta pada Allah supaya memberikan aku panas mentari supaya, panas mentari itu dapat mengeringkan luka di hati aku. tapi Allah memberikan aku mendung yang tersangat gelap. guruh yang berdentum kuat memeranjatkan aku dari khayal yang panjang. hujan turun dengan lebatnya. tapi hujan lebat tu sekejap aje... selebihnya gerimis yang seumpama manik-manik mutiara yang turun dari langit.

aku terdiam, mengapa Allah menarik cahaya matahari yang aku inginkan? mengapa Allah memberikan aku mendung dan hujan? rupanya Allah itu lebih mengetahui Allah sangat pemurah, senja itu, Allah memberikan aku sejalur garis pelangi yang tersangat indah. Allah memberikan aku tujuh warna pelangi bagi mewarnai hidupku.. hidupku menjadi ceria, seceria warna pelangi.

sehingga kini warna pelangi itu masih indah dalam langit hidupku. semoga pelangi itu tidak akan hanya seketika datangnya. walau pada hakikatnya pelangi hadir hanya untuk seketika....

0 comments: