? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 9, 2009

komitmen

bagaimana lagi untuk aku ungkapkan rasa yang teramat bahagia ini? aku tahu dia masih menanti jawapan yang paling pasti dalam hidupnya. aku sendiri masih lagi sambil lewa. tidak memberikan komitmen yang sepenuhnya terhadap hubungan kami. adakah ini sebabnya kenapa dia sering bertanyakan keseriusan aku terhadap hubungan ini?

alasan yang sering aku berikan adalah aku masih belajar. adakah belajar itu masih releven untuk dijadikan sebagai alasan? katanya aku ini seperti ingin mempermainkan perasaannya. tapi sejujurnya aku teramat sayangkan dia. hidupku akan kosong tanpa kehadirannya.

aku hanya akan berkata biarlah takdir jadi penentu... katanya aku seperti berputus asa..mmmm...betul juga..tapi bagaimana lagi hendak aku ucapkan??

0 comments: