? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, November 21, 2009

line clear

akhirnya aku boleh membuka tenet di rumah aku sendiri..tu la, sebenarnya sebelum ni tak nak berusaha cari port yang baik..sekarang aku dah jumpa dah port baik punye..hikhik... pagi sabtu ni aku tak tau nak buat apa. semua kerja da aku siapkan, mengemas rumah, masak tengahari, jemur baju, kemas dapur, semuanya aku dah settlekan. dek kerana dah terlalu bosan maka aku pun mencuba untuk membuka tenet kat rumah, mula-mula memang payah, tapi lama-lama aku duk mencari-cari port paling strategik sekali dan aku pun bertemulah kawasannya..hahaha.






sambil online aku dengarlah radio..layan lagu-lagu jiwang kat muzik fm...syok gak..tenang je aku rasa sekarang..aman damai gitu..ekekeke...

sekarang mak aku lum balik dari menoreh lagi..so aku tak adalah kawan nak bersembang.tunggu sampai mak aku balik..kesian mak aku kan..tentu penat..tapi takpe..nanti dia balik mesti tenang sebab rumah da kemas, dapur da clear, aku punda siap masak. so dapatlah aku melapangkan sikit fikiran mak aku kan..alhamdulillah...ni jelah yang mampu aku lakukan untuk mak aku.. love you mak.. muaaahhhh...

0 comments: