? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, November 21, 2009

kad jemputan

hahahaha..jangan terkejut pembaca-pembaca...bukan kad jemputan aku ok..aku sekadar jadi kerani menulis nama pada kad jemputan sahaja...syok memang ayok, tapi penatnyer....satu-satu nama kena tulis..kesian kat makcik tu..tapi sebagai balasan aku telah dipelawa mengantar pengantin anaknya ke kedah..dapat org kedah katanya. berjalan sakan la aku ngn mak aku nanti...hikhik...

katanya 5hb 12 nanti... jadi tunggu keputusan rasmi sahaja la aku n mak aku ni...aku tak pernah lagi sampai ke kedah..perak da dampai da..tu pon kat manjung je..sebab pakcik aku ada kat sana. jadi dapatlah aku melepak sekejap kat sana...sekarang ke kedah.sapa tak nak pergi kan?hehehe..free pulak tu..bestnya...

kad jemputan yang aku duk isi namanya tadi lawa sangat.. nanti aku sempat aku uploadkan gambarnya..masih dalam hp lg...

0 comments: