? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, November 12, 2009

suka sangat!!!!

alhamdulillah...
syukur sgt2..hari ni aku punya pernyataan masalah diterima sedikit walau tidak sepenuhnya..berita baik tu sebanarnya. kn? yelah sebelum ni asyik salah aje,asyik reject je... tukar tajuk la.mcm2 la.. cuma kata dr nik aku kene baiki lagi pernyataan masalah aku tu.. syok sgt..aku cume kene tambah2 lagi aku punya pernyataan masalah tu..hehehe..aku hepi sgt..

so nanti aku nak baiki semula dan aku akan hantar pada dr nik mayb naik sem nanti...semoga segalanya berjalan dengan lancar.

dan lagi satu penulis novel yang aku kaji tu pun teramat sudi utk membantu aku apa2 yang aku perlukan dlm menyiapkan projek aku tu..
alhamdulillah... syukur sgt2...

2 comments:

sana san said...

alhamdunilla...syukur2...dh settle 1 kje...aq ni pon terbegkalai lg projek paper...ermm...byk nk edit lg...tp syukur jgk Dr terima ape aq wt,n dia suggestkn mcm2 lg...alhmdnilla...

mummy dhia amani said...

syok ar tu...