? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, November 30, 2009

culik

petang tadi aku pegi rumah pakcik aku, adik mak aku. kononnya nak minta kelapa, sebab kat rumah dah tak ada kelapa. tapi datang-datang kat umah tu tak ada orang. ada anaknya sorang aje.. tunggu punya tunggu tak balik jugak makcik n pakcik aku ni, apa lagi aku ngn mak aku pun merancang untuk menculik anaknya yang ditinggalkan di rumah sendirian. dah la rumah kunci macam mana la nak masuk..kehkeh..mesti kelam kabut macik aku n pakcik aku mencari anaknya nanti. aku tinggal gelak aje...

budak tu pun sporting je..layan je rancangan aku n mak aku..hahaha...
tak sabar nak tunggu kisah selanjutnya... mesti kelam kabut punya lah...aku kompom...

2 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

macam rancangan jaat ajer..
huhuhuhu...gurau jek

mummy dhia amani said...

jahat la sangat kak..saje je..
gurau2...