? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 3, 2009

culik II

hehehe..entry ini adalah sambungan dari entry lepas tentang penculikan... paginya seperti biasa aku dengan sepupu aku yang banyak mulut itu, Haziq, bercerita itu dan ini. walau usianya baru menginjak 9 tahun tapi petah bercerita itu dan ini. kami bersama-sama menonton kartun yang di siarkan di televisyen. sempena cuti sekolah ni banyak la cerita kartun kan?so aku pun memang minat kartun, so layan ajelah...

pukul 930 pagi mama kepada Haziq menelefonku dengan suara yang cemas sekali;

mama Haziq: kakak anim semalam datang rumah ya?
aku: iye cik ana, kenapa?(pura-pura tidak tahu)
mama Haziq: ada Haziq tak time kakak anim datang?
aku: (dengan slumbernya) ada. kenapa?
mama Haziq: orangnya cik ana cari tak ada, rumah cik adi tak ada, rumah depan pun tak ada, biasanya kalau tidur rumah cik adi pagi-pagi dia balik. ni kok tak balik-balik. cik ana risau.
aku: (bagai mahu pecah perut aku ketawa. Haziq di sebelahku sudah menunjukkan isyarat supaya jangan memberitahu hal yang sebenarnya) ada kat sinilah cik ana....(dengan rase penuh bersalah)
mama Haziq: iye?ya Allah...takut cik ana Haziq kena culik...(lega)
aku: hehehehe.....memang kena culik pun...
mama Haziq: nakal kau ye anim...
aku: hahaha...

begitulah kisahnya..risau habis makcik aku. yang aku peliknya malam tu tak ada pulak dia call.agaknya dia ingat anaknya tidur rumah belakang (rumah cik adi)...tu yang makcik aku slumber aje..

kehkehkehkeh.... aku dah berjaya kenakah makcik aku...syoknyer!!!!

0 comments: