? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 13, 2009

rindu kamu




comelnya korang...cik anim rindu sangat ngn korang ni...

malam ini ku sendiri...tak ada yang menemani...huhuhuhu...aku sebenarnya rindukan anak-anak buah aku yang tersayang...yelah dah lama tak jumpe dengan mereka.. tadi baru sms dengan ibu mereka merangkap kakak aku..huhuhu.....katanya esok pagi nak datang..huaaaa...terubatlah rinduku pada mu wahai anak-anak buahku yang tersayang....

sebenarnya aku ni dah lama tak buli budak..hehehe..tu yang bosan je duduk kat rumah ni... tak ada budak-budak yang nak dilayan bermain, nyakat, dan buli membuli... dah perwatakan aku yang suka dengan budak-budak, nak buat macam mana, ye tak? huhuhu..tak sabar nak tunggu esok..siaplah mamal dan zura..cik anim nak buli korang... huahahaha...
muka pembuli kanak-kanak

0 comments: