? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, December 21, 2009

~kisah lampu trafik kuning.....~

nak tau satu kisah?tadi aku hampir terjatuh di trafic light parit raja, ya, sebaik sahaja aku dan mak aku habis cuci mata di pasar parit raja pada setiap isnin dan khamis tu..mmmm...mujur juga time tu lampu merah. aku nak letakkan kedua-dua belah kaki aku kat jalanlah kononnya. tapi kaki aku yang sebelah kanan macam tersangkut gitu, ape lagi?menggelabahlah aku.mujur sangat-sangat tak jatuh. dahlah time tu aku bawak mak aku dengan anak buah aku sekali si mamal yang comel tu..mmmm...

tak dapat ku bayangkan seandainya aku terjatuh masa tu.. dahlah mak aku tu sakit ibu jarinya, dan semalam kaki mak aku terkena gerabak sawit. bengkak juga lah kaki mak aku tu..kesian mak aku...

sudahnya sekarang kaki aku sakit...agaknya terkehel kot...tak taulah, tengok la dua tiga hari lagi. kalau sakit berterusan aku nak pegi urut rumah kak senah..hehehe...

satu kisah semasa di trafic light juga:

aku excident. fuhh..berkecai motor aku mase tu.. yang peliknya kereta yang aku langgar sikit pun tak rosak,calar pun sikit aje...pelik memang pelik. so apa agaknya yang aku langgar ye?huhuhu

kisah excident tu adalah semasa aku dalam tingkatan 6 rendah. mase tu trial stpm tuk pelajar 6 atas, aku mase tu dah kelam kabut nak ke sekolah yang jauhnya dalam 30minit perjalanan... jam sudah menunjukkan pukul 720 pagi. ape lagi? aku pun pecutlah, kononnya nak langgarlah lampu kuning. sekali orang depan berenti da.. berentamlah aku dengan kereta depan aku tu..huhuhuhu...

aku siap pejam mata, aku ni hidup lagi ke tak yerk?hehehe lawak pun ada. tulah kenangan aku. sejak dari tu aku semacam fobia dengan lampu trafik warna kuning..muahahahahaha.....

0 comments: