? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, December 19, 2009

~salahkah aku?~

bersalahkah aku seandainya sekarang ni aku mengingati bekas teman lelakiku yang dulu? padahal aku kini sudah bertunang dengan seorang lelaki yang sayangkan aku, yang cintakan aku, yang mengasihi aku, yang menerima aku seadanya, rasanya bekas teman lelakiku dulu tidak sepenuhnya begitu padaku.

dek kerana terlalu percayakannya aku telah dipermainkan..entahlah..sedih tapi nak buat camne..tapi syukur aku kini bahagia dengan insan yang benar-benar menyayangi aku sepenuhnya, seadanya...alhamdulillah...

0 comments: