? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 20, 2009

~terfikir sejenak~

pagi yang indah ini aku mulakan dengan ucapan kesyukuran kerana masih lagi bernafas di bumi Allah ini, tapi aku secara tiba-tiba seusai solat subuh hatiku dirundung rasa semacam. (hehehe..saspen) bagai ada sesuatu yang tidak kena, ye..yang sebenarnya aku teringatkan teman seangkatan denganku di upm, gedung ilmuku.

mungkin aku yang bersalah kerana menyakiti hatinya, tapi aku rasa tentu aku bersebab untuk membuatnya sakit hati atau dengan kata lainnya aku marah dengan dia. entahlah..perwatakan setiap orang adalah berlainan. aku sebenarnya sudah pun memohon kemaafan darinya, tapi tak mengapalah andainya maaf aku ni tidak diterima, aku sedar kesalahan aku, tapi mengapa dia tidak mampu untuk menilai kesalahannya terhadapku? mengapa dia hanya memandang kebenaran pada dirinya?

aku tidak berkira sebenarnya, tapi kadang-kadang caranya melampau dan membuatkan aku terasa hati.. entahlah, kejap lagi mula semester baru, moga aku tabah hadapi manusia sepertinya di bumi upm nanti...buat teman...aku minta maaf andainya aku yang bersalah....

0 comments: