? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 3, 2009

kursus perkahwinan

sabtu dan ahad ni aku akan mengikuti kursus perkahwinan di putrajaya. awal betul aku pergi kursus perkahwinan ni kan?tak apalah persediaan awal. nanti tidaklah kelam kabut sangat, kan? lagipun cepat atau lambat tidaklah penting sangat. yang penting mengikutinya untuk menambahkan ilmu pengetahuan.

aku akan mengikuti kursus perkahwinan ini di kompleks kejiranan presint 16, berdekatan dengan alamanda. aku akan pergi bersama tunang aku yang tercinta.kehkeh...

semoga aku boleh menjalani kursus tersebut tanpa sebarang gangguan...
insya ALLAH.....

0 comments: