? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, December 14, 2009

salahkah aku

panas aje aku hari ni...tah kenapa dengan dia hari ni... semua yang aku buat semua salah... aku tak paham la dengan kehendak lelaki ni.. cemburunya melampau-lampau. mujur kuasa talak tak ada kat tangan aku, kalau kat tangan aku dah lama aku ceraikan dia talak 9 (nombor febrate aku)..huahahaha...

hari ni seharian tak ada kabar berita sekali muncul diserangnya aku dengan sejuta persoalan. aku baru je guna panggilan 'saya' dan 'awak' dah melenting kata bukan-bukan. selalunya aku panggil dia dengan panggilan manje la kan. tapi tadi saje je aku nak tukar mood (mood zaman mula-mula kenal) alih-alih jadi gini. adui... tension...tension...

la ni sampai sekarang dia still guna 'saya' 'awak', hai lah..masalah..masalah... katanya tadi dia terasa hati,, hello.. perkataan 'saya' 'awak' tu mampu buat orang terasa hati ke? pikir-pikirkan la.. aku dah malas nak layan... buat gaduh je..aku tak suka nak gaduh-gaduh, tapi bila di katanya aku yang mulakan aku iyakan ajelah, redha ajelah, sabar ajelah....

2 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...sabau je ler...lelaki mmg cenggitu.

mummy dhia amani said...

waalaikumsalam... tau tak pe... sabaulah ni...