? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, November 24, 2009

bertunang

kisahnya bermula di awal tahun 2009, malam 1 januari aku dan tunangku berkenalan. atas khidmat seorang teman baik, kami berkawan.. lama-kelamaan hati mulai terpaut. tidak sampai 3 bulan aku dan tunangku rasmi sebagai pasangan kekasih. seperti pasangan lain kami bahagia,tiada halangan dari kedua belah keluarga, malah keluarganya begitu menyayangi aku.

sehinggalah meraka masuk meminang aku untuk anak lelakinya, pada 13hb. 6. 2009 setelah 6 bulan kami berkenalan aku rasmi menjadi tunangan orang.. alhamdulillah... semoga Allah permudahkan jodoh antara kami berdua. aminnn..

saat-saat terindah yang pernah aku lalui sepanjang hidupku...bahagia yang ku rasa ada di mana-mana. di sekeliling duniaku bunga-bunga cinta mekar indah, tiada ungkapan yang lebih bermakna yang dapat menandingi kebahagiaan dan keindahan dalam hidupku...kini aku menanti detik yang lebih bahagia dalam hidupku..hari pernikahanku..
kami sedang merancang tarikh yang sesuai untuk kami disatukan kelak. semoga tiada halangan yang akan datang menangguhkan hari bahagia kami nanti...


buat semua blogger...doakan kebahagiaan kami...

2 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

huhuhu.. best2, semoga kekal ke akhir hayat ek

mummy dhia amani said...

hehehe..thanks akak..insya allah..doakan kami...