? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 29, 2009

?????apa?????

alhamdulillah...hari ni aku da abiskan dua paper. jadi aku ada lagi tiga paper yang jatuh pada 4hb, 12hb, dan 13hb 11.daji aku cadang nak balik kg lepaskn rindu kan famili aku n anak-anak buah serta sepupu-sepupu aku. semalam adik aku call, dia kata si izzah tu duk tanya mana kakak anim. bile nak balik. rupanya memang mereka pun rindukan aku. kakak aku juga ada sms yang si mamal tu pun bertanyakan bila aku nak balik. sabarlah wahai mamal n izzah cik anim/kak anim akan balik petang ni insya allah..

untuk exam td alhamdulillah aku boleh menjawabnya. tak la susah sangat soalannya. jawapannnya aje yang payah sikit. hehehe.. tapi tak apalah aku dah berusaha yang terbaik. jadi tinggal berserah dan bertawakal sajalah. study untuk next paper plak...

tapi aku geram dengan kawan aku yang baik ni, dia da pinjam aku punye note dia tak pulang. panas aje. nak bungkus tempe ke note aku tu? lama dah dia pinjam. tapi sampailah hari exam tadi dia tak pulang pun.. hemmm...kalau korang yang kena macam aku korang panas tak?geram tak? mungkin tak kot. aku je yang panas ni...hehehe..tak pelah. biarlah... aku tak dpt jawab pun tak apalah asalkan dia dapat jawab, kn?

mmmmmm......~~~~~~~~~

4 comments:

wardatul iman said...

sabar la cik anim ye...kalau maz pun agak panas jugak la...pape pun kita dak buat yang terbaik. gudluck untuk next paper

preTTy ClumsY** said...

sape la kwn k0 2? tp ak ase bkn ak.. ke ak?

sana san said...

aq rse aq pon xde pnjm note ko kn...

mummy dhia amani said...

kawan aku tu baik sgt...lemah lembut..kadang-kadang cepat moody gak..hahaha..angin dtg bulan kot..
wardatul iman: thnks..tuk ko pun gud luck gak tuk next paper..
ptetty clumsy: jgnlah terasa..yg pinjam je akan terasa..
zana: bukan ko la...
sape dia biarlah rahsia..yg dah tau diam aje..just aku nak pesan len kali jgn bg kat dia nanti dia buat bungkus tempe..hehehe