? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 15, 2009

shooting clip video


alhamdulillah...finally kami berjaya juga menyiapkan semua kerja-kerja penggambaran untuk clip video untuk class sastera dalam multimedia... terima kasih untuk kawan-kawan kumpulan EXCELLENT, tidak juga dilupakan buat rakan-rakan dalam class sastera multimedia tadi. thanks atas kerjasama korang... thanks to Mariani yang sudi membantu kami tadi.. semoga kita semua dapat A untuk subjek kesusasteraan dalam multimedia...gambar?aku memang nak masukkan gambar, tapi masalahnya laptop aku ni..problem cikit. tak mau keluar ikon dalam new post untuk add picture.. tapi untuk korang semua aku akan berusaha masukkan juga...apa-apa pun tahniah untuk ahli kumpulan aku, Maznah, Norihan, Azhar, Arizan, dan pelakon utama kami Zainal...tahniah korang...sekarang tinggallah kerja aku untuk jadikan dia sebagai video clip....huhuhuhu...

2 comments:

sana san said...

hahahaha...memang terbaik la Jenal...nampak nye Jenal la bakal mengondol anugerah pelakon lelaki terbaik...hahahhahaa

mummy dhia amani said...

insya allah..