? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, October 26, 2009

rindu sangat-sangat...

dunia aku malam ni kosong sangat... aku terlalu rindukan kanak-kanak yang selalu mengisi masa sunyiku, yang selalu membuat aku ketawa, aku terlalu rindukan kalian... andai aku punya sayap dah lama dah aku terbang bertemu kalian semua...

rindunya...mamal, zura, cik anim rindu sangat kat korang..
izzah, kak anim rindu sangat dengan keletah manja izzah..
anak-anak di taska kampus anak bestari, teacher rindu sangat kat kalian, mesti korang dah pandai membaca sekarang. buat nur syaza alia, maaf andai teacher hilang tanpa pengetahuan syaza, teacher terpaksa...
hafiz, cik anim rindu dengan jelingan manja hafiz...
argh...kalian selalu mengusik kalbuku, kalian selalu buat aku kerinduan..

terasa lama masa berlalu... kenapa budak-budak tu semua yang aku rindukan???

4 comments:

sana san said...

biasala tu Nim...ko kn nk kwin dh,2 tndenyer ko bkal jd ibux lme lg...hahahhaha...2 yg sik dk2 kcik je ko tringat...tol x

mummy dhia amani said...

mestilah tak. jahat tau ko zana. aku memang suka dengan budak2..sebab tu cepat rindu kat dorang...

sana san said...

ngaaa~~ ye2 aq pon cyggggggg bdk2 hhehehhe

mummy dhia amani said...

samalah kite zana..