? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, October 25, 2009

kenangan lalu menjelma lagi

makin dekat hari nak exam aku rasa makin rindu sangat kat mak aku tu...selalunya kalau aku nak exam mak akan temankan aku study. malam-malam mak akan kejutkan aku untuk bangun solat hajat dan study..mak selalu akan temankan sampailah aku abis study.. dah lima sem masuk sem ni mak tak lagi tamankan aku..sedih..dari aku sekolah rendah sampai form 6 mak temankan aku study..tapi aku tau mak aku tentu temankan aku dari jauh...nun jauh di kampung...


setiap sem bila aku study malam aku mesti teringatkan mak,menitik airmata aku...kadang-kadang mak tak adalah temankan aku study duduk sebelah, biasanya dia akan buat kerja lain, basuh baju ke, kemas ke, solat ke, mengaji ke, tapi dia pasti tak akan biarkan aku berjaga sorang-sorang untuk study...argh!!! rindunya aku kat mak... terasa ingin ku panggil mak untuk temankan aku study skrg ni...!!!

2 comments:

sana san said...

itu lah dugaan namenyer..bila jauh ni kdg2 wat kita lebih rase menghargai seseorg yg slame ni kte x prsan akan pgorbanan yg mreka lkukan..jgn rsau stiap ibu wlau sjauhmna dye ngn kite,doa mrka xkn prnh ptus,pcye lah..cme 1 ni la,kte berjauhn dgn ibu ats sbb tngjwb yg kte prlu lksnkn n slh stu sb b adlh utk kbhgiaan ibu n ayh kte bile kte brjya dsni...

mummy dhia amani said...

tapi aku tak pernah lupa pengorbanan mak n ayah aku..walau dimana aku berada segalanya tentang mereka pasti segar diingatan...