? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, October 22, 2009

kenangan yang tercipta

kelas multimedia tadi adalah kelas terakhir aku untuk semester ni... dan hari isnin nanti merupakan hari pertama untuk peperiksaan aku. seram sejuk aku dibuatnya. tapi aku ni still macam biasa, slumber aje.. macam tak ada apa-apa.. entahlah aku ni memang macam ni kot. rileks aje, kan?tak kisahlah... apa yang tercipta ialah kenangan indah bersama teman seperjuangan dalam kelas multimedia tadi. seronok sangat tengok kawan-kawan berlakon. hahahaa...sampai sakit pipi aku gelak. kelakar sangat. apa-apa pun tahniah kat kawan-kawan semua kerana berjaya melakukan final projek ni dengan jayanya. sepanjang satu semester kami bersama banyak kenangan indah yang tercipta, pahit manis, suka duka.semoga semuanya dalam kelas tadi menjadi suatu yang tidak akan kita semua lupakan.. banyak benda baru yang aku belajar dalam kelas multimedia. semuanya boleh dikatakan sebagai perkara baru yang tidak mungkin aku dapat dalam kelas lain...thanks untuk pengajarnya, dr. normaliza. dr. memang pensyarah terbaik la... buat kawan-kawan good luck untuk exam final nanti... =)

0 comments: