? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, October 28, 2009

kuasa kita

tiada apa yang mustahil dalam hidup ni kan?hanya usaha kita yang penting..

D = Doa
U = Usaha
I = Ikhtiar
T = Tawakal

aku perlu tabah hadapi semua dugaan dan cabaran yang mendatang demi kejayaan yang menanti aku di hadapan jalan yang sedang aku lalui sekarang...semoga jalan yang aku pilih ni tidak la terlalu sukar untuk di lalui. semoga tiada halangan yang melintang pukang yang menghalang perjalanan ku yang jauh ini..

aku sudah puas melalui pelbagai macam derita dan kesusahan...semoga lepas ni laluan hidupku adalah semudah impianku...insya allah.. tapi aku hanya mampu merancang, namun ketentuan tuhan tidak dapat aku elakkan. tapi aku masih mampu merubahnya dengan doa.. ya..kuasa doa... doa adalah senjata kita untuk merubah segalanya.. hanya doa..

2 comments:

sana san said...

setiap org mmg akn mlalui kesusahan dlu...perit mna pon pjlnn hdup kte,nmun ade kmnisan dsebaliknya...tol x,tgk skrg ko dh brbhgia...pape pon trus berdoa tok trus bhgia...

mummy dhia amani said...

thnks zana...