? ??????????????Miss Daisy? ????? ?? ???Rating: 4.4 (12 Ratings)??1 Grab Today. 17557 Total Grabs. ??????P
review?? | ??Get the Code?? ?? ?????On The Road Again? ????? ?? ???Rating: 5.0 (2 Ratings)??0 Grabs Today. 599 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????Don't Fade Aw BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 9, 2009

DATING?????

menjadi kebiasaan orang bercinta untuk dating. tapi betul ke statment 2?hahaha..hanya mereka yang dapat menjawabnya.

ari ni class pagi-pagi aku dbatalkan lecturer buzy kot. tak tau la kenapa. so aku pun lepak je la dalam bilik. kemas-kemas bilik.. basuh baju.. bila dah kemas semua and siap segalanya aku rasa lapang je. so boleh la aku buat kerja lain. cadangnya aku nak buat facebook and blog, tapi bila buka internet dikatanya pulak forbiden. tah apa kejadahnya tah. aku pun tak paham. 10 kali try tak leh gak aku dah naik tension. last-last laptop aku ni terpadam sendiri. battery habis!!!! hahahaha...

sekarang aku tengah bincang dengan group members aku nak buat video clip untuk di upload dalam youtube... lagu apa yerk nak pilih????ada tiga senarai lagu best. tapi sekarang ni cuma kami bertiga sahaja yang ada disini. macamana nak buat keputusan? warggghhhh...tension...!!!
harap lagu yang kitorang pilih ni semua members akan setuju..

4 comments:

preTTy ClumsY** said...

ko pilih tjuk pe wei??

syikinmeli said...

mestila kena dating....
rindu la xdating
hehehe...

Anak Desa said...

yela kalau tak dating nanti rindu la plak...hehe

Unknown said...

guna bahasa melayu betul la wei..jumpa kekasih ke
baru betul.. jumpa tu nak hilangkan rindu tu boleh jugak tapi kena la ikut cara islam. kita kan orang islam. kalau kita tak ikut cara islam tak orang bukan islam nak ikut cara islam pulak. nak jumpa dengan pakwe tu kena la ada muhrin kita sebagai teman. ni la baru dikatakan kasih kekasih dalam islam,.